2 Ocak 2012 Pazartesi

Yeni bir yeni yıl yeni bir ben

İyisiyle kötüsüyle 2011 yılını geride bıraktık. Benim için bol stresli bir yıl oldu diyebilirim. İnşallah bu sene farklı olacağına inanıyorum. Bu sene için hedeflediğim en önemli şey üniversiteyi başarıyla bitirmek..dahada önemlisi tabiki Rabbimin verdigi saglık huzur ve afiyet... Ama artık okul bitsin istiyorum çok yoruldum hayatıma yön vermek
İstiyorum! Bu yazıyı paylasirken bile 4 hafta icine 3 sınavı ve 3 ev ödevini nasil sigdiracagimi düşünüyorum :(... Ondan sonra ver elini İstanbul :)

Dertlenip duracağıma bir an önce ders calışmaya başlasam çok güzel olacak ama içimden hiç birsey yapmak gelmiyor.. Bir yandan aile stresi, derslerin yoğunluğu diğer yandan ise beni aylardır uğraştiran resmi işlemlerim sinirlerimi oldukça yıpratdı.. Çok çabuk sinirleniyorum :(( neyse icimi döktüm artık rahat uyuyabilirim (Simdi gelde uyu :)...

Herkese mutlu huzurlu sağlıklı ve bereketli bir yıl diliyorum
Selametle...

1 yorum:

  1. Tüm isteklerinin gerçekleşeceği,güzel bir yıl diliyorum canım..
    Sevgiler.
    Takibindeyim.
    Bende beklerim.

    YanıtlaSil